wtorek, 2 października 2012

Siostry bliźniaczki

Laleczki, które są bohaterkami dzisiejszego posta to oczywiście tylko umownie siostry bliźniaczki, gdyż obydwie to Gabrielle z High School Musical. Obie są prawdopodobnie z 2007 roku z drugiej części filmu. Wygrzebała je moja mam w SH. Dziewczyny różnią się trochę kolorem makijażu. 
Pierwsza z nich nie miała już swoich oryginalnych ubranek. Szczerze mówiąc mam nawet problem ze zidentyfikowaniem w Internecie w jakich była. Była w dobrym stanie, wymagała jedynie umycia i uszycia jakiegoś ciuszka. Dostała w końcu niebieską sukienkę. 
Druga miała swoje ciuszki. Brakuje jej tylko sweterka, spinki do włosów i oczywiście butów. Również była w dobrym stanie i wystarczyło ją tylko umyć. Ciuszki musiałam wyprać i naprawić, ale też nie było z tym zbyt wiele problemów. Laleczka ma niestety trochę obluzowaną głowę. 
Obie panny są płaskostope i mają bardzo małe stópki. To niestety sprawia, że mam problem z dopasowaniem im butów. Chyba będę musiała poczekać aż coś się trafi gdzieś. Są też niższe od Barbie. 
Laleczki są bardzo urocze choć nie podobne do filmowej Gabrielli.

8 komentarzy:

  1. Bardzo sympatycznie wyglądające lalki :))
    Choć obie przedstawiają jedną postać, to za sprawą makijażu wyglądają inaczej, wolę tę z łososiową szminka ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też zdecydowanie bardziej przypadła do gustu ta z łososiowym makijażem. Ma jakąś taką delikatniejszą twarzyczkę. :P

      Usuń
  2. ależ Ci zazdroszczę! te laleczki sa na mojej wishliscie ze wzgledu na podobienstwo do skipper-wysokosc i to ze sa nastolatkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie żałuję, że nie posiadam żadnej Skipper. Nawet nie wiedziałam, że są podobnej wielkości. :P

      Usuń
  3. Z replikami ludzi w tej skali bywa problem- aczkolwiek te laleczki są bardzo ładne. Trafiasz na bardzo ciekawe egzemplarze. No i oczywiście masz cudowną mamę, która wspiera Cię w Twoich pasjach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Mamę faktycznie mam kochaną. :P Dziękuję!

      Usuń
  4. Uroczo wyglądają i widać, że lubią łazić po drzewach.

    OdpowiedzUsuń