poniedziałek, 14 października 2013

Teacher Barbie 1997

W związku z tym, że dziś jest Dzień Nauczyciela postanowiłam przedstawić pannę, która właśnie tego dnia obchodzi swoje święto. A jest to Teacher Barbie z 1997 roku. Ricky, bo tak nazwałam moją nauczycielkę, mieszka już ze mną od jakiegoś czasu. Była prezentem od mojej mamy na Dzień Dziecka. :P 

Niestety panienka nie miała już swojego oryginalnego ubranka ani butów. Miała tylko swoje kolczyki. Dostała sukienkę, którą również udało się mojej mamie któregoś razu znaleźć w SH. Uznałam, że bardzo jej w niej do twarzy. Jakiś czas potem, grzebiąc w Internecie przez przypadek odkryłam, że jest to sukieneczka od My First Barbie z 1984 roku. :P 

Ricky jest naprawdę ładną i ciekawą laleczką. Ma piękne, miękkie i gęste blond włosy z grzywką. Buzię ma śliczną z pięknymi niebieskimi oczami. Jestem zadowolona, że taka urocza panna trafiła do mojej lalkowej gromadki. 


Wszystkim nauczycielom życzę dużo cierpliwości i pogody ducha oraz samych dobrych, pilnych uczniów! :P

26 komentarzy:

  1. ooo prawdziwa klasyka- suknia My Firsth =) Bardzo ładna uczycielka =) oby miała tak miłych uczniów, jak ja mam =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Całe szczęście na razie na uczniów nie narzeka. :)

      Usuń
  2. Wygląda jak jakiś duszek- w tej białej sukience i wśród jesiennych barw :)
    Bardzo urokliwa laleczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ z niej elegancka nauczycielka. :D Pasuje do niej imię Ricky. ^^
    Sukienka jak najbardziej - jakby była jej. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczności ;) delikatna, skromna i piękna... uwielbiam superstarki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Ricky życzę Ci w Dniu Nauczyciela dwóch miesięcy nauki i dziesięć wakacji. Czyli spełnienia takiego naszego nauczycielskiego marzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ricky bardzo dziękuje za życzenia. :)

      Usuń
  6. The white dress with lace details and pink are very well done.
    The barbie is beautiful with this new dress. Really seems a teacher!

    OdpowiedzUsuń
  7. W tej ślicznej sukience i na tle przyrody wygląda raczej jak pensjonarka, niż nauczycielka:) Jakby się żywcem przenisoła z XIX wiecznych powieści dla dziewcząt;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie jest niezwykłej urody nauczycielką :] Ma naprawdę sympatyczną i przepiękną twarzyczkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby taka nieśmiała i niewinna w tej sukieneczce, ale jednak flirciara, bo usta na czerwono maźnęła ;-) Bardzo lubię tę lalkę, i w Twojej wersji i w oryginalnych ciuszkach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla kontrastu. :)
      Ja też ją bardzo lubię. Choć niestety oryginalnej sukienki nie posiadam. A szkoda, bo całkiem fajna była. :)

      Usuń
  10. Moja ukochana sukienka! Pamiętam odziedziczoną po siostrze Barbie- przyszła z kompletem ciuszków- świetnie zachowanych i pomysłowych, wśród nich była właśnie ta sukienka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się ona bardzo podoba. Jest taka urocza. :)

      Usuń