Tomb Raider Mattel

Bohaterką dzisiejszego wpisu jest laleczka, która jest moim urodzinowym prezentem. A ponieważ moje urodziny były już dawno, to trochę się naczekała na swój występ. Jednak z różnych przyczyn nie miałam kiedy zrobić jej porządnej sesji. W końcu się udało. Poznajcie Larę Croft z filmu Tomb Raider oczywiście od Mattela. Panna jest wzorowana na Larze z nowej wersji filmu z Alicią Vikander.

Na szczęście po wyjęciu z pudełka nie trzeba było jej wsadzać od razu pod kran, bo nie miała włosów sklejonych lakierem. Rozpuściłam je tylko, bo w rozpuszczonych bardziej mi się podoba.

Panna jest artykułowana. Może jej artykulacja nie jest taka jak w przypadku MTM, ale również jest niezła. Zginają się jej ręce w łokciach i nadgarstkach oraz nogi w kolanach. W dodatku dłonie ma fajnie ukształtowane w taki sposób, że mogą coś chwycić. Na jednej z rąk ma na stałe namalowany ochraniacz (bandaż?). Włosy ma ładne, błyszczące i miękkie w dotyku. Twarz poważną, ale bardzo ładnie namalowaną. Mattel dał jej świetny, filmowy ciuszek, porządnie uszyty i podłożony oraz świetne buty i pasek przy spodniach. Ma nawet bandaże na udzie i ramieniu. W zestawie razem z Larą była też mapa, dziennik i chyba jakiś czekan. Wszystko bardzo fajne.

Powiem szczerze, że Lara od pierwszego wejrzenia mnie oczarowała. Przede wszystkim swoją smutną, poważną miną i ślicznymi oczami. Nie bez znaczenia jest też dla mnie jej artykulacja, bo dzięki temu zdjęcia są jeszcze ciekawsze i lepiej bawiłam się przy ich robieniu. Jej ubranko i akcesoria również bardzo mi się podobają i właściwie muszę przyznać, że nie mam na co narzekać. Strasznie się cieszę, że taka wyjątkowa laleczka zamieszkała u mnie. Czy jest podobna do Alicii Vikander? Sami oceńcie. Przepraszam za spam zdjęciowy!

Komentarze

  1. Niesamowita jest! A zdjęcia super.

    OdpowiedzUsuń
  2. klimatyczna sesja
    zjawiskowej pannicy!
    gratuluję z całego serca -
    zazdrość do sześcianu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest rewelacyjna, ten smutek i mnie ujmuje... Sesja bardzo mi się podoba a co do ilości zdjęć-dziś popełniłam dokładnie to samo !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałaś naprawdę idealne miejsce na taką sesję... dziewczyna czuje się tu bezpiecznie, choć coś ją bardzo smuci...
    Panna jest piękna i intrygująca. Lubię, kiedy włosy nie są zlepione klejem a dłonie potrafią coś chwycić! Fajne gadżety!
    Jest wyszkolona do pokonania niebezpieczeństw, to widać.
    Wiem też jak trudno ustawić lalkę w terenie, aby wyglądała naturalnie i prawdziwie,
    Tobie udało się to doskonale i cała seria fotografii to strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że opanował ją duch przygody i nawet nie odstraszyły pokrzywy. Zdjęcia fajnie wyszły, jak w prawdziwej dżungli. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna sesja w plenerku :D
    a Lary Croft to można Ci pozazdrościć i pogratulować <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam bladego pojęcia, jak wygląda Alicia, ale podoba mi się twarz tej lalki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, jest wybitnie urodziwa i ma twarz zabójczo poważną. Bardzo mi się podoba, choć nadal widzę w tej roli Angelinę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do tej Lary mam mieszane uczucia. Z jednej strony całość wygląda bardzo pozytywnie, ciuszki fajne, twarz ciekawa. Z drugiej jednak jedyną Larą pozostaje dla mnie Angelina. Ta twarz jest właśnie zbyt smutna jak na nieustraszoną poszukiwaczkę przygód. Trochę nieestetycznie wygląda też szpara w nadgarstku. Szkoda, że nie dano jej typowego ciałka MtM. Za to twoje zdjęcia są wspaniałe, świetnie uchwyciłaś klimaty dżungli i starożytnych ruin. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja Lara bardzo mi się podoba. I ciuchy, i akcesoria. Wszystko.
    Sesja wyszła genialnie, taka naturalna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia fantastyczne i wcale ich nie jest z dużo! Panna jest wyjątkowa, też mi się od dawna podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna sesja:)))
    Film widziałam i niestety podobieństwa nie dostrzegam - chyba właśnie przez tę bardzo poważną minę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle razy widziałam ją na zdjęciach na instagramie i nigdy nie pomyślałabym, że to Lara... O.o Ciałko ma fajne i te dłonie też, choć wyraz jej twarzy nie do końca trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty