Nie zupełnie Kuhrn

Bohaterkę dzisiejszego posta dostałam od Szarej Sowy, która kupiła ją na Aliexpresie. Laleczka to klonik Kuhrn, lal, które zawsze niezwykle mi się podobały. Panna trafiła do mnie golutka i bez butków, bo taką właśnie Szara Sowa kupiła. :)

Okazało się, że moja lala ma mały mankament, otóż ma pękniętą nogę przy stawie. Na szczęście pod sukienką tego nie widać, bo wada znajduje się u góry. W związku z tym zupełnie mi nie przeszkadza. 

Panienka dostała sukienkę, żeby nie chodziła goła. Miałam też w planach danie jej butów, ale z uwagi na miejsce, w którym miała sesję zrezygnowałam z nich. 

Nowa mieszkanka mojego domu bardzo mi się podoba. Ma piękne, długie, miękkie i lśniące włosy. Na dodatek z uroczą grzywką. Jest artykułowana, co bardzo lubię. Dzięki temu fajnie pozuje. Szkoda, że jej główka jest dość słabo ruchoma, ale można to przeżyć. Panna jest też posiadaczką uroczej buzi i cudnych oczu. Słodko też wyglądają jej małe usteczka. No i ślicznie wychodzi na zdjęciach. :)

Komentarze

  1. To rzeczywiście piękne lalki :)
    Gratuluję nowej, przeuroczej mieszkanki :D
    Zdjęcia rewelacyjne :D tylko zazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna!
    A ja na swoją czekam, do 22.10 ma czas na dotarcie do mnie... Chyba nie zdąży...

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna panienka w uroczej sesji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze stworzonko. :) I ślicznie pozuje. A pękniętą nóżkę może da się jakoś skleić. Zazdroszczę jej pobytu nad morzem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w jej imieniu. To pęknięcie, więc nie trzeba sklejać. Uwielbiam morze.

      Usuń
  5. Jest śliczna i bardzo zawstydzona swoim pojawieniem się w blogosferze ;-) takie odnoszę wrażenie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba odrobinkę tak. ;) Dziękuję w jej imieniu.

      Usuń
  6. Ślicznie jej w tej sukience. A brzydkie stopy miłosiernie zakrywa piasek. Sesja jak zwykle wyszła cudnie, szkoda, że pogoda nie pozwoliła nam na częstsze pobyty nad morzem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w jej imieniu. Szkoda. Choć ja bym mogła być nad morzem w każdą pogodę.

      Usuń
  7. Jest urocza. I rzeczywiście ślicznie pozuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sceneria i foty. Buźka śliczna, bardzo podobna do oryginału. Też się na nią od dawna czaję 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Mam nadzieję, że się udało ją zdobyć. :)

      Usuń
  9. Ta dziewczyna to urodzona modelka! Śliczna, urocza i naprawdę cudnie pozuje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest przepiękna, też bym taką chciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w jej imieniu. Mam nadzieję, że uda Ci się ją zdobyć. :)

      Usuń
  11. Pięknie wygląda. A sesja zdjęciowa bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty