sobota, 14 listopada 2015

My Scene

Pogoda jest paskudna. Nawet nie można wyjść, żeby zrobić jakieś plenerowe zdjęcia. A ponieważ straszny ze mnie zdechlak to tym bardziej muszę unikać przemarznięcia i przemoknięcia. W związku z tym zostają sesje domowe. Choć przez tę ponurą pogodę za oknem w domu światło też jest nie najlepsze.
Ostatnio stwierdziłam, że mam całkiem niezłą gromadkę MyScenek i postanowiłam zrobić im zdjęcia razem. Oczywiście w domu. 
 Neeve, Scamp, Lara Croft
 Catrinel, Candice, Kenzie
 Echo, Lara, Bernie
Angel, Zoey, Ice
 Jenny, Carol, Lena
 Blondynki
 Rude
 Brunetki

28 komentarzy:

  1. Piękne masz Scenki, nie dziwi mnie już czemu na aukcjach widzę je pod etykietami "my sin" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała grupa! Razem wyglądają jeszcze lepiej! Bardzo mi się My Scene spodobały i na razie zauroczenie nimi nie mija :)))
    Twoje są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to dopiero jest gromadka nad którą pewnie nie łatwo zapanować ;) Scenki to bardzo wdzięczne kobietki i mam wrażenie, że żadna ilość nie jest za duża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie łatwo. :) To prawda. Ja tam mogę mieć ich jeszcze więcej. :)

      Usuń
  4. Cudne <3 Ja znow z ciezkim sercem postanowilam sie rozstac z wiekszoscia moich scenek :( Zostana moze 2 albo 3 . Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja się jakoś nie umiem z nimi rozstać i nawet nie chcę. :) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Sceeeenki! <3 Wspaniale się prezentują! I masz wśród nich Goes to Hollywood Nolee, najcudniejszą z Nolee!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niestety na razie moja jedyna Nolee, a szkoda. Ale też uważam, że jest śliczna. :)

      Usuń
  6. piękno zwielokrotnione :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne są. I takie różne, każda czymś zachwyca. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. What a beautiful collection! Such pretty dolls and outfits! Great pictures :-)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie twoje scenki są po prostu piękne, ale najbardziej podoba mi się Kenzie <3 Ma takie urocze piegi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. :) Z Kenzie chyba najbardziej się cieszę, bo ciężko ją znaleźć. :)

      Usuń
  10. Pokaźne grono. Podziwiam, bo wiem, że prawie wszystkie trzeba było ubrać i obuć, co nie jest łatwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę ich jest, ale nie mam nic przeciwko, gdyby było ich więcej. :)

      Usuń
  11. No faktycznie niezła gromadka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się ich nazbierało, ale nie mam nic przeciwko temu, żeby było więcej. :)

      Usuń
  12. Zacna gromadka, bardzo zacna :) Uwielbiam je oglądać i... mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę się ich uzbierało. Ja też bardzo lubię je mieć. :)

      Usuń