Nie znoszę chorować :(

Mam tyle lalek, które czekają w kolejce na swoje 5 minut na blogu i wiercą mi dziurę w brzuchu, żebym je w końcu pokazała. A ja co? A ja jestem chora. I tym razem niestety nie przeszło mi po trzech dniach jak zawsze i nie pomogła aspiryna. Musiałam wziąć antybiotyk. Paskudne choróbsko przypałętało się do mnie w najmniej odpowiednim momencie, kiedy mam tyle rzeczy do zrobienia i tyle spraw do załatwienia. Ale co zrobić? Trzeba się wychorować. Tak więc na razie sorry laleczki, ale musicie sobie jeszcze poczekać na zdjęcia i posty. :( 

Moja Alice też nie lubi chorować. Na szczęście do towarzystwa ma Chrupka. :)

Komentarze

  1. Wracaj do zdrowia! Oby jak najszybciej, bo się lale niecierpliwią. :D
    Fajne mini-tableteczki! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi nie idzie to wracanie do zdrowia. :( Dziękuję!

      Usuń
  2. ,,, z takim kocambrem to też bym poleżała ;)
    a Ty wracaj do zdrówka :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alice musi być wyjątkowa, skoro ona jedna doczekała się zdjęć podczas Twojej choroby ;-) Przytulny ma pokoik :-)

    Życzę dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona miała tę przewagę, że już była na blogu przedstawiona, więc nie musiałam jej robić tylu zdjęć. :)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  4. Czyżby się zaraziła od Ciebie, czy odwrotnie? Kuruj się i bierz przykład z Alice, która posłusznie bierze tabletki, pije ziółka i leży pod kocykiem. Aranżacja świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie wiem. :)
      Żeby się jeszcze dało tak cały czas pod kocem leżeć. Niestety coś mi to wracanie do zdrowia nie wychodzi. :(
      Dziękuję!

      Usuń
  5. Get well soon (both of you ;-D ). Take care! x

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ fajny pokoik! Szkoda, że się obie pochorowałyście i łykacie tabletki. Alice wygląda niewyraźnie... Wracajcie szybko do zdrowia i pokazujcie nowe zdjęcia i lalki! Czekam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również lubię chrupki do towarzystwa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och teraz taki paskudny okres.. bardzo łatwo się przeziębić.. Życzę szybkiego powrotu do zdrówka wam obu ! Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. W towarzystwie Chrupka jakoś raźniej ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty