Creatable World dc - 319

     Dawno nie pisałam, ale ostatnimi czasy nie mam jakoś weny. A lalek do opisania mam mnóstwo. Dziś w końcu się zmobilizowałam i chcę przedstawić kolejnego z moich chłopców z serii Mattela Creatable World. Oczywiście jeśli chodzi o te laleczki, można z nich stworzyć zarówno chłopców jak i dziewczynki, ale mi bardziej podobają się jako chłopcy.

     Może nie będę się już powtarzać, opisując charakterystykę lalek z tej serii. Powiem za to, że moim zdaniem jest to bardzo udana produkcja Mattela. Ładnie zrobione laleczki, fajne ciuszki, całkiem porządnie zrobione, przyjemne w dotyku włosy. Dlatego w mojej lalkowej gromadce, znajduje się już kilku tych młodych kawalerów.

     Dziś na sesję załapał się pan, któremu dałam na imię Kyle. Ma przesłodką buźkę i urocze loczki. A to, że jest artykułowany, dodatkowo przemawia na jego korzyść. Naprawdę bardzo mi się podoba i cieszę się, że u mnie mieszka.

     Sesja wygląda, jakby odbyła się w środku zimy, ale nic podobnego. Tak u mnie wygląda marzec w pełni. ;P

Komentarze

  1. Te laleczki to prawdziwe słodziaki. Im ich więcej tym weselej. 😏

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy młodzieniec, pięknie się zaaklimatyzował. Pogody nie zazdroszczę, ale sesja bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez uwazam,ze jako chlopcy wygladaja lepiej

    OdpowiedzUsuń
  4. A właśnie dziś się zastanawiałam nad chłopcami z tej serii...
    Świetny chłopak, super ciuchy i fajne foteczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja sądzę, że lepiej tym laleczkom w wersji chłopięcej. Kyle wygląda uroczo i bardzo ładnie pozuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia.
    U mnie co prawda CW zostały dawcami, uruchomiłam Skipperkę i jeszcze inne panny, ale w oryginale również są urocze.
    I zgadzam się, że z oryginalnymi łebkami lepiej wyglądają jako chłopaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki jest. Miejmy nadzieję, że to jednak już koniec tej przydługiej zimy. :) Szara Sowa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty