10 LAT BLOGA

     Nie wiem jak to się stało, ale właśnie dziś mija 10 lat odkąd prowadzę bloga. Przez ten czas liczba moich lalek znacznie wzrosła. Nawet boję się policzyć ile ich teraz jest. Dowiedziałam się też wielu ciekawych rzeczy o lalkowym świecie, przede wszystkim dzięki Wam i Waszym blogom, za co jestem niezwykle wdzięczna. Odbyłam niezliczoną ilość sesji zdjęciowych. Trochę podszkoliłam się w szyciu. Przede wszystkim jednak świetnie się bawiłam. Dziękuję wszystkim, których nie zanudziłam moją lalkową obsesją, za wskazówki, pomoc, wsparcie i towarzyszenie mi w tej przygodzie. Oby kolejne 10 lat było tak fascynujących. ;)


Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego na kolejne lata blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego! Dużej ilości ukochanych laleczek. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tak zacne rocznicy! I oby na więcej dziesięcioleci blogowania starczyło ci siły. :) Bardzo lubię tu wpadać i szalenie podobają mi się twoje nastrojowe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. 10 lat! Wszystkiego lalkowego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! To wspaniała rocznica. Życzę wielu kolejnych. Oby wena twórcza Cię nie opuszczała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś mi uciekł Twój post. Mam nadzieje, że dotrwasz do następnej dziesiątki. Życzę spełnienia lalkowych marzeń i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje !!! Spełnienia lalkowych marzeń :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. 100 lat lalkowego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty