BTS RM

     Kiedyś mówiłam sobie, że jeśli chodzi o chłopaków z BTS to wystarczy mi dwóch, może trzech lalków i koniec. A potem był jeszcze jeden i jeszcze jeden. W końcu uznałam, że skoro tak mało mi brakuje to chyba wypadałoby mieć ich wszystkich. I w sumie nie żałuję, że się skusiłam. Dziś zaprezentuje się kolejny z chłopców z BTS, a mianowicie RM. Oczywiście od Mattela. 
    Już tyle razy omawiałam panów, że nie będę się może już powtarzać. Powiem tylko, że podobnie jak poprzedni BTSowcy i ten bardzo przypadł mi do gustu. Właściwie, tak jak pozostali, podoba mi się bardziej niż na zdjęciach promocyjnych. Zawsze mnie cieszy, gdy lalka wygląda lepiej w rzeczywistości. Tak więc muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona, że RM dołączył do swoich kolegów w mojej gromadce lalkowej. :)

Komentarze

  1. Masz rację, to bardzo fajne lalki i chyba całkiem dobrze wykonane. Nie mam na razie żadnej, ale wciąż mnie kuszą. Chociaż podobają mi się tylko głowy. :) Pewnie ciężko byłoby znaleźć im odpowiednie, bardziej proporcjonalne ciała. Zdjęcie z fiołeczkami spodobało mi się najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest i chyba każdy z nich dobrze pozuje do zdjęć. Są fotogeniczni. No i w twoich przebraniach zdecydowanie wyglądają lepiej.

      Usuń
  2. Widać, że ma ducha przygody. Urodzony poszukiwacz mocnych wrażeń. Ciekawe czego szukał i czy znalazł ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Lalek nigdy za dużo! Cieszę się, że go masz- a jakość wykonania przerosła fotki promo! W dzisiejszych czasach, to miłe zaskoczenie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty