Creatable World 2019

    Dzisiejszy wpis będzie o lalce, która już dawno wpadła mi w oko. Właściwie od chwili, kiedy pierwszy raz ją zobaczyłam, a było to już jakiś czas temu. Potem jakby trochę o niej zapomniałam, aż wreszcie w tym roku w końcu dołączyła do mojej lalkowej gromadki. Mówię tu o Creatable World z 2019 roku od Mattela.

    Jak pewnie wiecie lalki z tej serii powstały tak, że można z nich zrobić zarówno dziewczynkę jak i chłopca. Ten pomysł od razu do mnie trafił, podobnie jak wygląd samych laleczek, które są po prostu urocze. Ja postanowiłam, że u mnie zostanie chłopiec, a peruka dla dziewczynki trafiła do Szarej Sowy. A w zasadzie do jej Livki.

    Lala jest trochę niższa od Barbie, ma około 26 cm. Jest całkowicie artykułowana. Poza peruką, którą można założyć, ma również normalne, krótkie włosy w kolorze truskawkowego blondu, a nie wmoldowany plastik. Włosy są dobrej jakości, błyszczą się i nie puszą. Buzia mojego chłopca jest wyjątkowo urocza. Jego oczy są duże i zielone. Ogólnie malunek twarzy jest naprawdę porządny. Poza lalką w zestawie są też buty, akcesoria i ubranka, zarówno dla chłopaka jak dziewczyny. Można je różnie łączyć i robić fajne stylizacje. Na dodatek ubranka są porządnie uszyte, co w przypadku Mattela jest rzeczą niesamowitą.

    Ten młodzieniec niezwykle mnie zauroczył i bardzo się cieszę, że w końcu postanowiłam go zdobyć. Aż żałuję, że dopiero teraz, ale też wcześniej ceny były niezbyt przystępne. W ogóle seria Createble World na tyle mi się spodobała, że z pewnością na jednej lalce z tej serii się nie skończy. Tak więc pewnie jeszcze nie raz jakaś laleczka od nich zagości w moich wpisach.

    A teraz będzie spam zdjęciowy. Mam nadzieję, że da się to jakoś przeżyć. ;)

Komentarze

  1. Też zdecydowanie wybrałbym opcję "chłopiec", bo w wersji jako dziewczynki to te peruczki mi nie leżą do końca, ja jestem starej daty, więc początkowo nie mogłem się przestawić, że dzisiaj dzieci deklarują się jako queer, nonbinary, gender fluid itd. więc też wybierają ciuchy bardzo unisex. No cóż chłopcy w makepie jak James Charles czy Jeffrey Starr, Many Mua, Patrric Star już nikogo nie dziwią więc tym bardziej nie powinny dziwić lalki. Sam jeszcze nie kupiłem, ale się zastanawiam, bo męskich lalek mam sporo, a tu tak jakby 50% jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i teraz zapragnęłam takiego chłopczyka... Bardzo sympatyczny lalek ^_^ Jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chłopaczek jest uroczy, a Livce peruka bardzo się podoba. To fajna seria i przyznam, że wszystkie lalki wolę w roli chłopców. Podobają mi się też ciuszki, a te dziewczęce będzie można podarować Skiper. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te lalki w sieci i podobają mi się bardziej jako chłopcy. Twój jest mega stylowy. Zastanawiam się, czy jego ciuszki pasowałyby na Dal. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesująca seria, na którą zwróciłam kiedyś uwagę. Chłopaczek jest przesympatyczny i wcale się nie dziwię, że wybrałaś właśnie jego :)))
    Serdeczności ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie dość kuszą ich zestawy ubrankowe. Ciekawe, czy by to weszło na pure neemo.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję, to fajna lalka!
    choć u mnie wszystkie są dziewczynami -
    ale we włosach krótkich, a co!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty