BTS Jin

Dziś zaprezentuje się Wam kolejny chłopak z BTS od Mattela. Tym razem jest to Jin, który mieszka u mnie już od jakiegoś czasu. W końcu doczekał się na swoją kolej i był cierpliwy, bo ostatnio pisanie idzie mi dość ciężko. 

Podobnie jak w przypadku poprzednich panów i ten trafił pod kran po wyjęciu z pudełka, ponieważ włosy miał tak samo posklejane jak pozostali. I podobnie jak koledzy, jego też przebrałam w inne ciuszki. Jakoś ten oryginalny, kolorowy garnitur nie pasuje mi na co dzień. Zostawiłam mu tylko jego własne buty, które są całkiem fajne. 

W chwili, kiedy blondwłosy Jin do mnie zawitał, miał być ostatnim z BTS, którzy u mnie zamieszkają, ale... Nie udało się i pewnie niedługo na blogu przedstawię Wam kolejnego, który mieszka u mnie od pewnego czasu. Natomiast jeśli o samego blondasa chodzi to bardzo mi się podoba. Zdecydowanie bardziej po wyjęciu z pudła niż na zdjęciu promocyjnym. Przeuroczy z niego chłopak i świetnie pozuje do zdjęć. Niby taki łagodny i słodki, a jednak zadziorny. A zresztą sami oceńcie. 

A ponieważ zbliża się Wielkanoc, chciałam Wam życzyć zdrowych, spokojnych i wesołych Świąt. Smacznego jajka, mokrego Dyngusa i bogatego zająca!

Komentarze

  1. Mimo, iż nie jestem fanką tych chłopaków i sams mam jednego- kupionego z ciekawości , to Twój blondas mi się podoba. A normalniejsze ciuszki baaardzo mu pasują.
    Z okazji Świąt życzę Ci nadziei na lepsze jutro, zdrowia i wszystkiego tego, czego sama sobie życzysz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sesja, a zdjęcie z motylkiem wymiata. Jako wielkanocny zajączek też prezentuje się blondasek fajnie. Moje lalki też chcą takie uszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki i Tobie też życzę Wesołego Alleluja <3
    Słodki ten chłoptaś <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż nie jestem fanką zespołu, to lalki całkiem mi się podobają. Sama się żadnego chłopaka nie dorobiłam, ale lubię je oglądać na blogach. :) Blondasek jest drugim w kolejności moim ulubieńcem. I w zwyczajnych ciuszkach wygląda dużo lepiej. Wszystkiego dobrego i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie wielkie motyle zaczepia, to musi być zadziorny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały model.:) Życzę wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze, wiossenne fotki :-) Bardzo ładnie pozuje laluszątek.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty