Barbie Fashionistas 2020 #122

Dziś chciałam pokazać mój kolejny nabytek, a mianowicie następną laleczkę z serii Fashionistas, numerek 122. Kupiłam ją jako część swojego prezentu urodzinowego. 

Na szczęście po wyjęciu jej z pudełka nie musiałam od razu wrzucać jej pod kran. Nie miała włosów pozlepianych lakierem. Ubranko też jest w miarę, więc jej nie przebierałam. 

Nie będę się za dużo rozpisywała, bo jak wiadomo jest sztywniarą, co niestety działa na jej niekorzyść. Szkoda, bo fajnie by było mieć dla niej artykułowane ciałko. Natomiast bardzo spodobała mi się jej buźka i rude włosy. Ogólnie jest to przeurocza panna i cieszę się, że ją mam. Przepraszam, że tak krótko piszę, ale ostatnio zupełnie nie mam natchnienia. 

Komentarze

  1. Pięknu rudzielec :D Też mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDEŃKO!!!
    fajnie, że Ją masz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest. Lubię rude włosy u lalek.
    Sukienka też fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fotogeniczna, a kwiaty wiadomo, to najlepsze tło, żeby podkreślić urodę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna rudaska! Masz rację, aż się prosi o artykułowane ciało.
    Ja też z różnych powodów nie mam ostatnio natchnienia.
    Życzę wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest bardzo fotogeniczna, widać, że aparat ją lubi. W kwiatkach wygląda prześlicznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, "urlopowa" dziewczyna! Rude włoski i ciemne oczy! Super! Ciałko zawsze można zamienić :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ja sobie sprawiłam , bo lubię rude:) Przesadziłam na stare poczciwe ciało ruchomej "fashki" i jest też nieźle:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie jej zwłaszcza w stokrotkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna! Też ostatnio myślę o kupieniu jej, bo nie mogę wyjść spod uroku tej delikatnej twaryzczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też jej nie brak ;) Ale dałam ją na WWE i jestem zachwycona efektem (nie wszystkim buźkom ten typ budowy służy, a jej-jak ulał ).

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaa, naprawdę cudna lalka!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty