My Scene First Wave Madison/Westley

Na moim blogu dawno nie było Myscenek. To teraz będzie. Dziewczę pochodzi z pierwszej serii My Scene firmy Mattel z 2002 roku i jest to Madison lub Westley, jak nazwano jej europejską wersję. Moja trafiła do mnie dzięki Szarej Sowie oczywiście. Niestety bez swoich ubranek i reszty akcesoriów. 

Jej stan jest niezły, chociaż włosy są nieco spuszone i sztywne. Cóż, wszystko zależy też niestety od tego z czego włosy zrobiono, tak więc zabiegi kosmetyczne niewiele na tę sztywność pomogły. Panna ma też trochę pękniętą szyję na boku, co spędza mi sen z powiek. Co prawda nie jest to jakieś duże uszkodzenie, ale boję się, żeby szyja nie pękła bardziej. A poza tym wszystko gra i buczy. :)

Ubrałam ją w sukieneczkę od mojej rudej panny z "Chińczyka" (Simple Love od firmy Jianidi). Do Madison sukienka zdecydowanie bardziej pasowała. Dałam jej też kurtkę, którą sama uszyłam no i butki, żeby nie chodziła na boso po ogrodzie. 

Osobiście uważam, że myscenki mają w sobie dużo uroku. Ja je bardzo lubię. Madison jest tak wdzięczna, że naprawdę mnie urzekła swoją urodą i (co pewnie uznacie za dziwne jeśli chodzi o serię my scene) delikatnością. Ma śliczną, świeżą buźkę i fajne, krnąbrne loki. Na zdjęciach wychodzi przecudnie. Bardzo się cieszę, że zamieszkała u mnie. Zwłaszcza, że pochodzi z pierwsze serii My Scene. :)

Komentarze

  1. Zjawiskowa- w tej suknie wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest prześliczna! Odżyła dzięki Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. doskonale Cie rozumiem,
    bo i ja lubię scenki - a już
    z takimi komiksowymi
    oczyskami - potrójnie!!!

    świetnie ubrana pannica,
    dobrze, że moje scenki nie
    widzą tych butków :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. To ubranko jakby dla niej stworzone. Brązowa kurteczka nieco gasi płomienna żółć sukienki i razem wygladają fantastycznie. Sama lalka jest urocza z ta burza rudych loków. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciemnoskóra panna wygląda fantastycznie w kreacji, którą dla niej skompletowałaś.
    I widać, że bardzo uradował ją wiosenny spacer. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czwarte zdjęcie jest cudowne!
    Ogólnie lalki te znajdują się zupełnie poza kręgiem moich zainteresować. Na Twoich zdjęciach panna prezentuje się jednak tak uroczo, że zastanawiam się, czy słusznie nie zwracałam na nie uwagi do tej pory. A mam nawet jedną przedstawicielkę u siebie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ma ubranko, góra świetnie pasuje do dołu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Sukienka, w połączeniu z kurtką i kozaczkami, podkreśla jej śniadą karnację. Włosy to po prostu szaleństwo! A sesja ogrodowa świetna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie jakaś SCENKA !!! SCENKI znowu na SCENĘ !!! :):)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty