Barbie Mini B. Fashion Key Chain

Dziś chciałam pokazać moją najmniejszą laleczkę Mattela. Malutką, bo w założeniu była breloczkiem do kluczy. Chodzi o Barbie Mini B. Fashion Key Chain. Mam ją oczywiście dzięki Szarej Sowie. Panienka trafiła do mnie ze wszystkim poza tym właśnie breloczkiem. Ma swoją sukienkę i koronę, bo właściwie nic poza tym nie miała. :)

Kruszynka ma 6 cm, z koroną 7. Stan tego maleństwa jest dobry, więc nie ma co się rozpisywać. Oczywiście jej spódniczka jest nie podłożona, ale rozumiem, że ciężko to zrobić przy takiej drobince. Większość stroju jest wmoldowana na stałe. Włosy ma ładne. Na głowie jest korona, która ma zaczep do breloczka. Buźka jest urocza z fioletowym makijażem. Panienka może usiąść i poruszać głową na boki, ale na tym kończy się jej ruchomość. 

Laleczka, choć jest maleńka to zażyczyła sobie swojej własnej sesji. Nie odmawia się księżniczce, więc powędrowaliśmy do parku. Cieszę się, że ta mała, słodka panienka zamieszkała w mojej lalkowej gromadce. 

Komentarze

  1. Jak widzę takie kruszynki to od razu przypomina mi się bajka o Calineczce. :) Bardzo fajna sesja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy niej nawet stokrotka wygląda jak olbrzymka. :) Jak na takiego malucha, to ma iście książęce zachcianki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taka malutka jest. :) Faktycznie zachcianki ma.

      Usuń
  3. Też mi ten maluszek skojarzył się z Calineczką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te laleczki. Kiedyś kupowałam je córce. Mamy księżniczki, zwykłe dziewczynki a nawet syrenkę. One są na prawdę urocze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej! Jaka ona maleńka! I taka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. przesłodka! miałam i ja
    kilka takich niuń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie maleństwo, słodka buzia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna buźka a stópki do wewnątrz mnie rozbroiły :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. o jaka Calineczka! Słodziak mały, ale z błyskiem figlarności w oczkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki rudzielec! Ja mam blondyneczkę, przyplątała mi się niedawno w kupionej torebce no i została :D Taki mały promyczek, idealna do zdjęć w skali makro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w jej imieniu! O blondyneczka też super! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty