Strollin' Fun Barbie and Kelly 1995

Przyszła wiosna i od razu chętniej wychodzi się na dwór, żeby zrobić lalkom zdjęcia. Dziś pokażę pannę, która była moim prezentem. Barbie z zestawu Strollin' Fun Barbie and Kelly z 1995 roku. Moją pannę dostałam już bez Kelly. Nie miała też swoich ciuszków ani dodatków, które posiadała w zestawie. Za to miała swoje kolczyki. 

Laleczka jest w niezłym stanie. Grzywka jest trochę spuszona i uznałam, że najlepiej wygląda na boku. Ma drobny ubytek farby na ząbkach i kilka rys na gumowych nogach i plastikowych rękach. Poza tym nic jej nie dolega. :)

Baśka ma bardzo ładne oczy z namalowanymi iskierkami (plusikami?). Pyszczek ogólnie jest cudny jak to u Superstarek. Włosy są niezłe, choć trochę ciężko je okiełznać. Jest ich naprawdę sporo. Jest to  urocza laleczka i cieszę się, że u mnie zamieszkała. 

Uszyłam jej sukienkę i dobrałam buty oraz spinkę z różyczką. Prezentuje się całkiem nieźle. :)

Komentarze

  1. Piękna SS :D i cudna sesja na tle muru, który bardzo fajnie podkreśla jej urodę :D
    Stylizacja na medal <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Klimatyczna sesja zdjęciowa w plenerze! Codziennie sobie obiecuję zrobić właśnie taką z którymś lalkiem, ale niestety nie ma krasnoludka, który chętnie posprzątałby mój ogród :) Brak czasu wyklucza wycieczki póki co :) bardzo Ci dziękuję za odwiedziny i komentarz, który rozbawił mnie do łez :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka idealna i przepięknie podkreśla jej dziewczęcy urok! Jasne włosy wspaniale z nią kontrastują! Piąte zdjęcie jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najładniejsza Barbioszka z blondynek SS, chyba dzisiaj jest jej dzień :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No śliczna jest. I wdzięcznie wychodzi na zdjęciach, a sukieneczka słodka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sukienka podkreślająca urodę Baśki. Panna śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. niejednej lalusze plener sprzyja
    ale Twoja wyraźnie rozkwita :DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely pictures in open air! The dress is beautiful :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Starówka to niezawodny plenerek o każdej porze roku. Bardzo lubię lalki Barbie z lat 90tych. Sukienka świetna, te wykroje są naprawdę super. Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna Basia, a do tego w bardzo wiosennym wydaniu. Od razu widać, że lubi wycieczki po mieście. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Panna jest śliczna, jedna z najładniejszych Barbie. Ogromnie lubię oglądać te lalki, które z upływem lat nic nie tracą na swej atrakcyjności, a wręcz zyskują. :)

    Sukieneczka super, a sesja plenerowa bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta sukienka, pasuje do modelki, dopóki nie doczytałam, myślałam, że to jej oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Superstar - klasa sama w sobie. Zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentuje się wspaniale. Ma taki uroczy uśmiech. A sukienka bombowa:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty