Barbie Fashionistas No. 4 2015 - Mikołajkowo

Tak, wiem... Dawno mnie nie było. Ale żyję. Przynajmniej jak na razie. :) Listopad i jego zupełnie szalona pogoda popsuł wszelkie plany zdjęciowe, a moje zdrowie i nastrój tylko zniechęcały mnie do wszystkiego. I choć, szczerze mówiąc, grudzień nie zaczął się dużo lepiej, to wypadało by coś mikołajkowego umieścić. :)
Bohaterką mikołajkowego wpisu będzie panna z serii Fashionistas z 2015 r., a dokładniej numerek 4. Przynajmniej zgodnie z opakowaniem.
Trafiła do mnie z SH, naga, brudna i bez żadnych swoich dodatków. 

Stan lalki jest całkiem niezły. Nie ma żadnych uszkodzeń. Po umyciu okazało się jednak, że problemem są włosy. Miały dużą ilość lakieru, a na dodatek, po ich wsadzeniu pod kran zaczął wychodzić klej z głowy. Innymi słowy włosy ciągle były tłuste, bez względu na to ile razy je myłam. Po wielu zabiegach jest już trochę lepiej, ale i tak wydaje mi się, że będzie trzeba zastosować kurację z mąki ziemniaczanej... Będę musiała znaleźć na to czas. 

Jak już mówiłam panienka była całkiem goła. Ubrałam ją więc w mikołajkowym stylu, który swoją drogą bardzo jej pasuje. 

Laleczka jest bardzo ładna. Podoba mi się jej buzia z delikatnym uśmiechem, chociaż różowa szminka już nie tak bardzo. Ma też ładne oczy. Włosy mają świetny kolor, ale ten klej niestety mnie irytuje. Poza tym na jej niekorzyść działa to, że jest sztywniarą. Można to jednak jakoś przeżyć. W każdym razie cieszę się, że kolejny rudzielec dołączył do mojej lalkowej gromadki. :)

Komentarze

  1. Jest naprawdę śliczna. I pasuje jej mikołajkowy styl.

    OdpowiedzUsuń
  2. warta zaproszenia, to fakt :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękna Pani! Strój jest ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie ją wystylizowałaś. Od razu odżyła i wypiękniała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie ją wystylizowałaś. Od razu odżyła i wypiękniała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Panna śliczna, a Ty dałaś jej nowe, wspanialsze życie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ślicznie pasuje jej ten sweterek i czapeczka, prawdziwa Mikołajka. Plenerek też się trafił pod kolor, śliczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze dziewczę! :)
    I ma śliczne ciuszki.
    A zamiast mąki ja stosuję talk.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna buzia! Dostałaś ją w SH?!
    Ubranko super, szczególnie uroczy sweterek!
    Piękne zrobiłaś jej zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. ... ale najważniejsze, że dziewczę jest już ubrane na zimne i świąteczne dni :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie jej w tym sweterku, czapeczce, bucikach :-)Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna świąteczna stylizacja, a szczególnie sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczną ma twarzyczkę. Super ubranko. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty