Made To Move

Wszyscy mają Made to move, mam i ja. :) Kupił mi ją tata (który tak na marginesie twierdzi, że nie interesuje się lalkami i w ogóle nie zwraca na nie uwagi), który wygrzebał ją w Auchanie w naprawdę świetnej cenie. I to na dodatek znalazł tę, którą chciałam. :) Nie ma jak od czasu do czasu mieć szczęście. 

Cieszę się, że po wyjęciu z pudełka nie miała tony lakieru czy innego mazidła na głowie, bo nie musiałam jej od razu wrzucać pod kran. A to się ostatnio rzadko zdarza. 

Oczywiście ją przebrałam. Uszyłam jej nowy ciuszek i moim zdaniem teraz prezentuje się o wiele lepiej. Dostała też butki. Teraz jest z niej naprawdę elegancka dziewczyna. 

Jeśli mam na co narzekać to chyba jedynie na to, że nogi w miejscach łączeń różnią się odrobineczkę kolorem. No, ale chyba wszystkie tak mają niestety. 
Artykulacja jest fajna, chociaż stawy w kostkach są troszeczkę za luźne. Jakoś to jednak przeżyję. 

Poza tymi drobiazgami jestem naprawdę zadowolona. Podoba mi się jej urocza, piegowata twarzyczka, oczy i ładne, rude i miękkie włosy. Jest naprawdę śliczna. Cieszę się, że w końcu ją mam! :)

Dałam jej na imię Pepper. Przepraszam za zdjęciowy spam, ale nie mogłam się zdecydować. ;)

Komentarze

  1. Śliczności !!!!
    Mnie się też ostatnio udało ją zdobyć. Miałam pokazać ale teraz odczekaniu, nie będę dublować posta o przepięknej laluni :-)

    Nie znoszę pudełkowych ubranek mtm i świetnie, że jej uszyłaś bardzo fajne i pasujące jej ubranko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w jej imieniu. To żadne dublowanie. Zawsze chętnie ogląda się zdjęcia wszystkich laleczek. :) Ja też za tymi ubrankami nie przepadam.

      Usuń
  2. Jest śliczna i bardzo fotogeniczna! Fajnie, że do Ciebie trafiła. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak! Właśnie o tej marzę! Właśnie na tę czekam!Tylko, kiedy będę miała- nie wiem...
    Przepiękna jest!
    Ubranko uszyte przez Ciebie zdecydowanie lepiej do niej pasuje i podkreśla urodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się uda ją zdobyć w takim razie. Dziękuję w jej imieniu. Dziękuję ślicznie. :)

      Usuń
  4. Bardzo elegancko i stylowo wygląda w nowych ciuszkach. Tata niby nic o lalkach nie chce wiedzieć, ale oko ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna z ładniejszych Mtm-ek :D
    To się nazywa mieć Tatę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ciuszek! Co to za magiczna cena była?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna <3 ja tez sobie nie odmowilam i kupilam ta rudaske :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w jej imieniu. Nie da się jej oprzeć prawda? :)

      Usuń
  8. Piękna i jest na mojej życzeniowej liście:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna, te rude włosy i piegi...

    OdpowiedzUsuń
  10. chwyta ze serce - jak widać, Tatko też nie potrafił się oprzeć tej urokliwej laluni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Najwyraźniej nie można jej się oprzeć. :)

      Usuń
  11. Fajnego masz Tatę! Taki prezent! Sesja wspaniała a panna piękna, urocza,sympatyczna, piegowata i ruda! :))) Cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam najlepszego tatę. :) Dziękuję ślicznie!

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Tak, mam najlepszego tatę! Dziękuję w jej imieniu.

      Usuń
  13. Piękny rudzielec:) Ja mam na razie jedną lalkę na mtm, ale już uwielbiam to ciałko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ubranko jej uszyłaś. Dama z klasą. Też ją mam i uwielbiam kolor jej włosów. Mtm-ki pięknie pozują, co bardzo dobrze pokazałaś na zdjęciach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Ja też! Fajne jest to ciało. Pozdrawiam również!

      Usuń
  15. Lalka - moje marzenie. 💜 Gratuluję, że ją dorwałaś! Sama też pójdę do Auchan i poszukam​.
    Ubranka przecudne! Podziwiam Twój talent do szycia. Zdjęcia również udane.
    Pozdrawiam, Puca ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Mam nadzieję, że też się uda. Oj jaki tam talent. :P Również pozdrawiam!

      Usuń
  16. I ja mam rudą :) Pięknie prezentuje się na łonie natury.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lepiej późno niż wcale :) Mtm się przydaje, fajnie odkryć nowe możliwości pozowania, co Tobie się znakomicie udało podczas sesji plenerowej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uważam, że to jedna z piękniejszych MtM :-) Widzę, że już ją oswoiłaś :-) W Twoich ciuszkach wygląda ślicznie! Gratuluję wymarzonej panienki :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty