Disney Animators' Collection Belle Mini Doll

Bohaterką dzisiejszego posta będzie mała Bella z serii Disney Animators' Collection od Disney Store. Zwykle nie przygarniam laleczkowych dzieci i mam ich w swojej zbieraninie zaledwie kilka, ale kiedy znalazłam ją w SH tak mnie zauroczyła, że nie mogłam jej nie zabrać do domu. Niestety była golutka i nie miała żadnych swoich dodatków. 

Stan laleczki jest bardzo dobry, więc wystarczyło mycie i czesanie. Dzięki Szarej Sowie Bella dostała też śliczną sukieneczkę, bo u mnie takich małych ciuszków brak. Panna musiała też pożyczyć buty, bo swoich nie miała. 

Moja Bella pochodzi z serii mini, więc ma tylko 13,5 cm. Nóżki ma artykułowane w kolanach, ale rączki już nie. Jest bardzo ładnie, starannie zrobiona. Ma śliczną, słodką buzię i piękne oczka. Włosy też ma całkiem ładne, bo się nie puszą, choć są trochę sztywne. Muszę jednak przyznać, że panienka jest przesłodka i totalnie mnie zauroczyła. Bardzo się cieszę, że ją znalazłam w SH i zamieszkała u mnie. 

A teraz trochę spamu... :)

A tak w ogóle to mam 5 lat! Znaczy mój blog ma. Dziś mija 5 rocznica jego założenia! :)
Dziękuję ślicznie za odwiedziny, przemiłe komentarze, rady, podpowiedzi, wsparcie, dzielenie się ze mną swoimi doświadczeniami lalkowymi oraz pomoc w tworzeniu tego bloga. :*

Komentarze

  1. Jaka ona słodka. <33
    Wszystkiego najlepszego i kolejnych lat blogowania! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała pięciolatka na pięciolecie!

    jestem wprost zakochana w mini disney
    (w dużych zresztą teeeż) - moja Jasmina
    vel Janeczka przesyła moc buziaków Belli ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella dziękuję za pozdrowienia i również pozdrawia.

      Usuń
  3. Wszystkiego lalkowego z okazji 5!☺
    Ależ ona przesłodka, a w dodatku rasowa podróżniczka i odkrywczyni. Ciekawe o czym rozmawiała z tym motylkiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie.
      Tego to ja już nie wiem. Mają swoje tajemnice. :)

      Usuń
  4. Wszystkiego lalkowego z okazji 5 lat!!!
    Śliczna panieneczka!Nie dziwne,że Cię urzekła,mnie również.

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna laleczka :)
    gratulacje z okazji rocznicy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna rocznica - gratuluję!!! Bella Animators jak widzę w każdym rozmiarze jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała Rocznica! Wielkie gratulacje!
    Dziewczynka i zdjęcia prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zacna rocznica, gratuluję :D
    To tak jak i u mnie :)
    Maluch przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczą ma buzię. Też mam Bellę w swojej kolekcji tylko w wersji dorosłej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ ona śliczna! Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fakt ! Nie można się oprzeć takiemu maleństwu :):)
    Rocznicowe gratulacje :):)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty