piątek, 26 maja 2017

Dzień Mamy

Ostatnio nie mam na nic czasu. Każdą wolną od pracy chwilę poświęcam na naukę, bo niedługo mam egzamin zawodowy, który mnie stresuje. Niestety przez to zaniedbuję blogowanie i lalkowanie. :/ Cóż, życie...

Dobrze, dość marudzenia, bo dziś wcale nie o tym. 
Dziś jest Dzień Mamy. Z tej okazji chciałam podziękować mojej kochanej Mamie za troskę, cierpliwość, wyrozumiałość i to, że potrafi mnie zarazić setką wspaniałych pomysłów! Gdyby nie Ona tego bloga wcale by nie było. Dziękuję Mamuś! 
Ponadto chciałam życzyć mojej Mamie i wszystkim innym mamom dużo zdrowia, cierpliwości, pogody ducha, uśmiechu, pociechy z dzieci i spełnienia marzeń!

8 komentarzy:

  1. jaka słodziutka córeczka!
    moja mini Jasmin vel Janeczka
    pozdrawia Twoją Bellę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkim Mateczkom życzę 100 lat :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuję się obiema rękami :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja życzę Ci bezstresowego zdania egzaminu !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam się do Kasi i czekam na posta o tym, jak zdałaś i masz trochę wolnego, żeby pozajmować się lalkami! ;-)

    OdpowiedzUsuń