Klękajcie przede mną żałośni śmiertelnicy!

Dziś chciałam przedstawić kolejnego z moich kloników Lego-ludków. I nie będzie to byle kto, bo mowa o największym kłamcy w całym Wszechświecie, przybranym bracie Thora - Lokim. ;)
Kupiłam go w jednym ze sklepów zwanych potocznie "Chińczykami". Zgodnie z pudełkiem pochodzi z firmy LEBQ z serii Heroes Assemble. Chociaż oczywiście jak pewnie większość z Was wie Loki bohaterem nie jest. Wręcz przeciwnie to czarny charakter. ;) 

Mój Loki miał mały defekt - otóż dostał czerwoną płachtę, a powinien mieć zieloną. Tak więc wykombinowałam mu zieloną płachtę. Zmodernizowałam też jego berło dając mu niebieski kryształ do środka. Niestety podczas sesji zdjęciowej doszło do walki z wielkim Muchornirem z Muchenheimu i berło się rozleciało. ;) Tak więc nie ma go na wszystkich zdjęciach. 

Bardzo się cieszę, że udało mi się go dostać, bo szczerze mówiąc nie spodziewałam się kupienia go w tego typu sklepie. Myślałam, że możliwe jest znalezienie superbohaterów, ale nie podejrzewałam, że i złoczyńca się trafi. A muszę dodać, że jest to jeden z moich ulubionych czarnych charakterów.
 Klękajcie przede mną żałośni śmiertelnicy!
  Jam jest Loki!
 Nie przyjmuję od ciebie rozkazów, śmiertelniku!
  Spsoćmy coś! 
  Pewnego dnia będę królem!
 Daję Wam stokrotkę żałośni śmiertelnicy!
  Żałosne wodne pryskacze żałosnych śmiertelników!

Komentarze

  1. Kneel before me! <333
    Cudowny Lokuś. <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się zeźlił Pan Leguś :D A jaki waleczny! No patrzcie go! takie toto małe, a jakie waleczne! :D Uroczy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Loki lubi robić dowcipy , ciekawe co wymyśli ... :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. żałośnie zazdraszczam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Małe diabliwo popsuło berło. I skąd ja Wam teraz taki koralik wytrzasnę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popsuło. Co zrobić... Koralik chyba gdzieś jest... Chyba. :)

      Usuń
  6. Uwielbiam dziada absolutnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, tego legowego typka jeszcze nie znałam. Ależ zadziorny przypadek.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. :) Dziękuję! Również pozdrawiam!

      Usuń
  8. Jak na "władcę świata" to trochę mały, ale i tak uroczy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty