niedziela, 8 września 2013

Summer Tropical Beach 2008

Mam szczęście do płaskostopych plażówek. Bohaterka tego wpisu również posiada płaskie stopy i zdecydowanie woli strój kąpielowy od innej garderoby. Niestety gdy kupiłam ją w SH wspomnianego stroju już nie miała. Za to miała swoje kolczyki, które ułatwiły mi jej identyfikację. A mowa o Summer z serii Tropical Beach z 2008 roku. 


Laleczka trafiła do mnie naprawdę w dobrym stanie, więc nie było przy niej wiele do zrobienia. Wymagała umycia i uczesania oraz uszycia stroju kąpielowego. Stwierdziła, że nie jest nudystką i nago opalała się nie będzie. :P

Bardzo lubię Summer, więc i ta przypadła mi do gustu. Ma naprawdę słodką twarzyczkę. Jej włosy są bardzo ładne i mają piękny, miodowy kolor. No i stopy są fajne, choć niestety sprawiają problem w przypadku obuwia. Ale po co plażówce buty, prawda? :P

Alex (tak dostała na imię) któregoś ciepłego dnia postanowiła się trochę opalić i ochłodzić w przydomowym baseniku. 

 Nie można zapomnieć o nasmarowaniu się kremem. :P
 Jak przyjemnie się ochłodzić w wodzie. 

Oczywiście Alex nie wybrała się sama. Zabrała ze sobą swoją przyjaciółkę z tej samej serii Kate (o której pisałam już tutaj).

 Dziewczyny plotkowały sobie siedząc na matach. 
 I w basenie. :P
 A później postanowiły porobić sobie zdjęcia. 

Przy okazji Kate mogła zaprezentować w końcu swój strój kąpielowy, którym nie chciała się chwalić w marcu, kiedy jeszcze było zimno. :P

16 komentarzy:

  1. Ja też jestem od niedawna właścicielką plażówki- Christie, ale na razie przesadziłam ja na bardziej ruchome ciałko.
    Summer jest przesympatyczna, zupełnie nie przypomina swojej odętej starszej siostry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam płaskostopą Christie. :)
      Dziękuję w imieniu Alex. :)

      Usuń
  2. Piękne dziewczyny, piękne kostiumy plażowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alex jest słodka. Ma świetne włosy. No i kostium kąpielowy jest świetny. Bardzo mi się podoba. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się składa, że u mnie też zamieszkała ostatnio dziewuszka z płaskimi stopami, też plażowiczka. Nie sądziłam, że aż tak przypadnie mi do gustu! Te lalki mają coś w sobie :)

    Metko, skontaktuj się ze mną, proszę: blednica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Rzeczywiście mają coś w sobie. :)

      Usuń
  5. Niech korzystają z lata póki jeszcze ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia. Nie ma to jak mieć prywatną plażę z basenem. Strój bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściary z nich. Dziękuję. :)

      Usuń
  7. beautiful biquinis in special the dark one! Great photos! keep in touch! Emma

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle piękne zdjęcia! Lalki też super, łapią ostatnie już promyczki słonka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. :)
      Słonko już gdzieś sobie poszło, niestety... :(

      Usuń