Charlie

Ostatnio w identyfikacji lalek nie dopisuje mi szczęście. Dlatego tożsamość faceta, o którym dziś piszę, na razie również jest dla mnie nieznana. Znalazłam go w SH w dobrym stanie. Ciuchy i buty, w których go kupiłam z pewnością należą do niego. Swoją drogą ubranko jest bardzo ładnie uszyte. Niestety gość nie ma żadnej sygnatury oprócz literek DF z boku kolana. 
Lalek jest bardzo fajny. Ma artykułowane nogi w kolanach i ręce w łokciach. Włosy są rude zrobione z jakiegoś takiego meszku. Być może nie jest najprzystojniejszy za to bardzo sympatyczny. 
Dałam mu na imię Charlie dlatego, że przypomina mi Charliego Crewsa z serialu "Life" granego przez Damiena Lewisa. Podobnie jak w serialu mój Charlie jest policjantem. Nawet ma odznakę. :P
Korzystając z okazji Charlie postanowił pokazać jak wygląda jego praca. 

"Charlie na tropie lalkowych zbrodni"
Charlie dostał cynk, gdzie znajdzie poszukiwanego przestępcę. Już miał go złapać na gorącym uczynku, kiedy złoczyńca go zauważył i rozgorzała strzelanina. 
 Charlie postanowił zajść go od tyłu i aresztować. 
Charlie: Rzuć broń! 
 Przestępca rzucił broń, ale jednocześnie odwrócił się, żeby zaatakować naszego bohatera. 
 Na szczęście Charlie szybko powalił napastnika na ziemię.
Charlie: Go ahead, make my day! :P
 Charlie: Na glebę! Twarzą do ziemi! 
 Charlie szybko zakuł go w kajdanki i odprowadził do aresztu.
Tryumf wymiaru sprawiedliwości. :P

Wystąpili:
Charlie - Charlie
Przestępca - Owen

Zdjęcia:
JD

Scenariusz i reżyseria:
 Metka

Metka Pictures® 2013

Dzięki Manguście już wiem, że Charlie to chłopak od lalki Defa Lucy. Dziękuję ślicznie za identyfikację. :P

Komentarze

  1. Nom, nom, nom - jaki przystojny ten przestępca :) A Charlie - w świetnej kondycji fizycznej. To chyba artykułowany chłopak od Steffi Love, ale nie wiem z której serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu przestępcy. :P
      Okazało się, że to chłopak od lalki Defa Lucy. :P

      Usuń
  2. Niezła akcja. :D Fajny ten Charlie. Rzeczywiście przypomina Crewsa. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorwanie w SH jakiejkolwiek lalki w pełnym ubraniu to prawdziwy cud :D
    Podoba mi się ostatnie zdjęcie, fajne ujęcia 'za kratkami' ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę niezły! Z czymś mi się to oznaczenie DF kojarzy, ale nie mogę sobie przypomnieć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem, tak są oznaczane lalki Defa Lucy

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie za identyfikację. :P

      Usuń
  5. Ha ha, bossska historyjka! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły z niego glina. Przestępca za kratkami, można iść na pączki.
    Podobają mi się jego włosy i koszula, no i oczywiście odznaka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jeszcze będzie chciał, żebym dla niego pączki upiekła. :P
      Dziękuję. :P

      Usuń
  7. Super! Masz talent fotopisarski :-)
    ---------
    Zapraszam na bloga www.lalkoswiat.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę podpisać twoich wpisów, bo nie mam konta na Bloxie. :(

      Usuń
  8. hej
    wow Fantastyczny ten Charlie ...super facet ...mądry ...uśmiechnięty ...gratuluję pomysłowości

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny lalek ale niestety w identyfikacji Ci nie pomogę :/ szczerze mówiąc widzę go pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w jego imieniu. :P Okazało się, że to chłopak od lalki Defa Lucy. :P

      Usuń
  10. Nominowałam Cię do Liebster Award
    daj znać na moim blogu, czy weźmiesz udział w tej blogowej zabawie ...?
    pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pięknie tu u Ciebie! Niezwykle estetycznie prowadzisz ten blog i bardzo ładnie piszesz :) Miło się czyta :) Dosłownie na początku września kupiłam w sklepie zabawkowym identycznego Lalka - jako "Fashion Man's - Kevin". Kosztował ok 29 złotych. Mojego nazwałam Marek, więc jeśli masz chęć zapraszam serdecznie na mojego bloga , porównasz sobie naszych Lalków :) Uważam jednak, że pomimo eleganckiego garnituru mojego Marka - Twój Charlie jest zdecydowanie lepiej ubrany :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty