Bratz

Nie jestem szczególną fanką lalek z serii Bratz od MGA Entertainment, ale też mam ich kilka w swojej kolekcji. 
Zacznę może od najmniejszej. To Yasmin z serii Bratz Babyz. Kupiła mi ją mama w SH. Maleństwo miało niestety tylko jednego plastikowego kucyka, więc mama zrobiła jej 2 ze sztucznych włosów. :P
Nieco większa jest Sasha z serii Big Babyz. Sashę również kupiła mi mama w SH. Była goła więc konieczne było skombinowanie jej jakiejś sukienki. 
Później mama dostała w SH śmieszne butki (nie wiem od czego), w które laleczka wsadziła swoje nóżki. :P
 Następne dwie lalki kupiłam sobie sama w SH. Pierwszą z nich jest Cloe z serii Bratz Kidz. Dostałam ją tego samego dnia kiedy kupiłam Katherine. :P Była w dobrym stanie, nie miała tylko ciuszków więc dostała tymczasową, niebieską sukienkę. Dałam jej na imię Rachel. 
Druga, również z serii Kidz to Yasmin. Teraz ma na imię Gigi. :P Kupiłam ją w ciuszkach, niestety nie miała butów. Miała też troszkę potargane włosy.
Po umyciu, uczesaniu i wypraniu ciuszków Gigi wygląda bardzo słodko. Udało się też dopasować jej tymczasowo butki od Steffi.
Mam też dwie duże Bratz. Prawdopodobnie obydwie to Yasmin, choć pewności nie mam, bo lalek jest tak dużo i mają tak różne włosy, oczy i makijaże, że ciężko je zidentyfikować. Obie pochodzą z SH i mam je dzięki mojej mamie. Niestety nie miały butów, a ciuszki były niekompletne. 
Buty udało się dopasować od Steffi. Mam co prawda 2 buty od Bratz, ale z różnych par. :P Może kiedyś coś w SH jeszcze się trafi. Niedawno mamie udało się dostać bluzeczkę od świątecznego kompletu jednej z nich. 
Jak dla mnie najsłodsze są Bratz Kidz. Najbardziej mi się podobają. Duże Bratz mają stanowczo za mocny makijaż i za mały nos. Pewnie gdybym umiała pozbyć się nadmiaru make-up'u z ich twarzyczek to zrobiłabym to już dawno. :P Myślę, że z bardziej stonowanym malunkiem twarzy wyglądałyby dużo przyjemniej. 

Komentarze

  1. Nie wiedziałam, że w tej serii są również dzieci. I tak jak dorosłe panny średnio trafiają w mój gust to muszę przyznać, że maluchy są urocze :) A wszystkie razem prezentują się na prawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mój gust też nieszczególnie trafiają niestety. :P

      Usuń
  2. hej
    śliczne laleczki , fajny pomysł na zdjęcia gropowe i taz z osobna ,,, pojedynczo , a widoki przepiekne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam za błedy w pisaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła gromadka. Z butami do Bratz jest niestety kłopot, to był głupi pomysł, szczególnie, że trudno jest dostać zestawy butków i w dodatku są drogie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Zwykle jak trafiam buty do Bratz w SH to są pojedyncze.

      Usuń
  5. malutka Yasmina oraz Sasha są cudne, cudne, cudne!
    jeśli jeszcze nie zostały zaadoptowane - chętnie przyjmę
    je pod swój dach - bo do serducha już wskoczyły <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty