Party Nails Sindy 1999 Vivid Imaginations

Dziś nareszcie na swoją kolej doczekały się laleczki, które dostałam od Rudego Królika. Obie panny to Sindy od Hasbro. Do tej pory brakowało mi ich w mojej lalkowej gromadce. Tym bardziej się z nich cieszę. Niestety nie wiem jakie to dokładnie Sindy. Dzięki Lunarh wiem już, że to Party Nails Sindy. Ślicznie dziękuję za identyfikację. :)

Obie dziewczyny są w dobrym stanie. Rudemu Królikowi zawdzięczają pięknie odszczurzone, miękkie włosy. :)

Obu panienkom uszyłam nowe sukienki. Z butami był jednak problem, gdyż panny mają dość duże, właściwie płaskie stopy. Udało się im jednak pożyczyć butki od innych lal. 

Laleczki bardzo mi się podobają. Mają sympatyczne buzie, piękne oczy i bardzo ładne, naprawdę gęste włosy. Jestem z nich bardzo zadowolona. Rudy Króliku ślicznie dziękuję! :)

Siostrzyczkom dałam na imię Kylie i Connie. :)

Czy to odbicie?
Chyba nie. :)
 Kylie
 Connie
I razem. :)

A w bonusie kot w ramce. :)
 
 Koteczek niestety nie mój tylko sąsiadów. Przyszedł do nas w odwiedziny razem ze swoim rodzeństwem. :)

Komentarze

  1. Fajnie wyszła ta sesja z ramką. :D lale ładne, sukienki też.
    Koteczek cuuudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne Sindusie! Bardzo lubię te lalki i jestem ciekawa, czy im włosy pachną cukierkami, bo ponoć Królik używa płynu do zmiękczania, który tak właśnie pachnie :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają. :)
      Cukierkami? Możliwe. W każdym razie bardzo ładnie pachną. :)

      Usuń
  3. O, jakie urocze siostrzyczki! I świetny pomysł na sesję z "lustrem" :) A kociątko to już w ogóle sam miód ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i pomysłowa sesja. Sindy są bardzo ładne, teraz już będę umiała je rozpoznać, zwłaszcza, że niektóre nie mają sygnatur.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie!
      Wydaje mi się, że te laleczki są dość charakterystyczne. :)

      Usuń
  5. Pomysł sesji z ramką jest super :D
    a i koteczek w rameczce - pięknie :D
    Pozdrawiam :)
    a Rudy Królik ma rzeczywiście świetny sposób na kłaki
    (sama się o tym przekonałam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! :)
      To prawda. Wiele razy się sprawdził. :)

      Usuń
  6. Great dolls, they are very pretty, and the pictures are beautiful with the frame! The cat is lovely too :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są, bardzo je lubię . Twoje mają bardzo fajny kolor włosów , moja trójka ma białe , może kiedyś wpadnie mi w ręce inny wariant kolorystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają. Mają strasznie gęste te włosy. :)

      Usuń
  8. Śliczne dziewczyny! Obie to Party Nails Sindy z 1999 od Vivid Imaginations http://plastikuczar.blogspot.com/2014/01/party-nails-sindy-by-vivid-imaginations.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Sindy bo to moje lalki z dzieciństwa, ale niestety są dla mnie trochę mało... różniące się. Jak bliźniaczki- sesja świetnie to pokazała. Swoją drogą mała ramka potrafi proste zdjęcie zmienić w coś intrygującego, bardzo, bardzo mi się to spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również lalki z mojego dzieciństwa. Nawet miałam jedną i żałuję, że nie dotrwała do dziś.
      Dziękuję! To był taki eksperyment. :)

      Usuń
  10. ha, biały futrzak skradł me serce <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Sesja świetna, laleczki już mniej...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia z ramką wspaniałe! A to z odbiciem lustrzanym jest chyba moim ulubieńcem :-) obie laluchny prześliczne !

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie będę oryginalna i napiszę, że ramka jako rekwizyt spełniła swoją rolę znakomicie! Wiem, jak trudno ustawić lalki do zdjęcia a Tobie udało się to wspaniale! Doskonała sesja! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ proszę! U mnie Sindy nie mają ciepłego kąta! Śliczne kiecki im uszyłaś! Ich oryginalne sukienki były zrobione z paskudnej folii.
    Niech mi ktoś upoluje takiego tygryska!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! O nie lubię sukienek z folii. :/
      Były jeszcze 2 takie bure tygryski. :)

      Usuń
  15. Chciałam się podekscytować lalkami, serio, ale ten kotek mnie rozproszył <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty