BTS Jung Kook

Pokażę dziś trzeciego z mattelowskich chłopców z BTS, który u mnie zamieszkał, a mianowicie pana o imieniu Jung Kook. Jest on moim prezentem gwiazdkowym, więc już trochę czekał na zaprezentowanie się na blogu. Jakoś ostatnio jednak nie mam zupełnie natchnienia na pisanie. 

Tak jak w przypadku dwóch poprzednich chłopaków, i rudasek powędrował pod kran z powodu posklejanych lakierem włosów. I również jego postanowiłam przebrać. Zostawiłam mu tylko oryginalną koszulkę, bo okazało się, że nie jest przyszyta do kolorowego garnituru, jak to miało miejsce w poprzednich przypadkach. 

Bardzo podoba mi się mój nowy rudzielec. Zdecydowanie bardziej niż na zdjęciu czy nawet w pudełku. Ma uroczą twarzyczkę, ładne oczy i usta. Przypadły mi do gustu nawet jego rude włosy, choć nie przepadam za rudymi lalkowymi facetami. A tu proszę, takie zaskoczenie. Rudasek świetnie też prezentuje się na zdjęciach. Zresztą sami zobaczcie. 

Komentarze

  1. Świetny z niego model, wspaniale wychodzi na zdjęciach. :) Zwłaszcza ostatnie bardzo mi się spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście fajnie wychodzi na zdjęciach, bardzo naturalnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sesja, a przystojniak chyba najładniejszy z całej ekipy.

    OdpowiedzUsuń
  4. I kolejna Autorka Bloga kusi swoim nowym lalkiem :)))
    Ostatnio jakoś mężczyźni i chłopcy opanowali blogosferę i nawet dobrze, bo jest co pooglądać a Twój nowy nabytek jest naprawdę ciekawy i ma bardzo przyjemną twarz i uczesanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję kolejnego kawalera! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A Ty wiesz, że go oglądałam.. I nie kupiłam.
    Pozuje fajnie, wygląda fajnie. Twoje panny mają na kim oko zawiesić. .

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurczaczki! ale świetny!!!
    On ma fascynującą TWARZ!!!
    pokaż kiedyś swoje trio orient :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest całkiem, całkiem atrakcyjny :D
    Świetne fotki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. w Twojej stylizacji jakoś tak bardziej męsko oni wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  10. To jeden z tych, których nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty