Daryl Dixon

Bohaterem dzisiejszego wpisu jest figurka przedstawiająca Daryla Dixona z serialu "The Walking Dead" od McFarlane Toys. Został przyuważony w SH przez fotografa moich lalek czyli J.D. Niestety brakuje mu kuszy i poncza. Szczególnie ubolewam nad kuszą, która jest jego znakiem rozpoznawczym. 

Powijając kilka odprysków farby, stan figurki jest dobry. Trzeba go było tylko umyć, choć nawet nie był szczególnie brudny. 

Daryl ma ok. 22 cm. Ruszają mu się tylko ręce w ramionach i głowa, oraz odrobinę stopy. Reszta figurki jest nieruchoma. Stopy razem z butami są na kulce i da się je wyjąć. Włosy ma plastikowe. Ubrania są wmoldowane na stałe, poza kamizelką, którą można zdjąć. Daryl ma też przy pasie nóż, który można wyjąć z osłony. 

Figurka zrobiona jest bardzo dokładnie. Twórca odtworzył każde zagniecenie ubrania, dzięki czemu wygląda to bardzo naturalnie. Jest również fantastycznie pomalowana, łącznie z obrażeniami Daryla i rozpryskami krwi na jego dłoniach i ubraniu. W przeciwieństwie do wielu innych figurek jest naprawdę do siebie podobny. I nie chodzi tylko o ogólny wygląd lalka, ale o samą twarz. Nie mogę się nadziwić jak świetnie i porządnie Daryl został zrobiony. 

Ze względu na to, że mój nowy pan nie miał swojej kuszy dałam mu karabin. Wpasował się idealnie. Wciąż nie mogę się nadziwić, że coś takiego fajnego udało się znaleźć w SH. Niemniej jestem niezwykle szczęśliwa, że się znalazł. Mam nadzieję, że to nie będzie jedyny przedstawiciel TWD w mojej gromadce. :)

Komentarze

  1. Genialny jest! <3 Nadal nie mogę się nadziwić, że udało się go zdobyć. No i jaką zdobycz sobie upolował. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny łup! Ja w sh na lalki barbiowate natykam się niezwykle rzadko, figurki action manów widziałam raz jeden, a tak to same pluszaki i czasem bobasy, których nie cierpię. Na Walking Dead kompletnie się nie wyznaję, nie widziałam żadnego odcinka, ale Daryl prezentuje się jak rasowy macho walczący o przetrwanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też bardzo rzadko trafiam na takie figurki, więc tym bardziej się cieszę z takiego znaleziska.

      Usuń
  3. Super sesja. Niezwykły klimat buduje sceneria. Gratuluję łupu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna wykonana sesja - jakby lal był ludzkich rozmiarów :-) Świetnie to zrobiłaś! Zachwycam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny lalek! Oglądałam kiedyś ten serial przez krótki czas, imię nic mi nie mówiło ale po pierwszym spojrzeniu na lalka od razu wiadomo o kogo chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję takiej zdobyczy! Daryl to moja ulubiona postać z TWD, więc zazdroszczę podwójnie! :)
    Kilka zdjęć jest jak prawdziwe kadry z filmu, po prostu rewelacja.
    A zombie-kot został pokonany, czy pożarł Daryla? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) A moja ulubiona akurat. :) Och dziękuję! Daryl udomowił zombie-kota. :)

      Usuń
  7. Kolejny dowód na to, że w SH bywają prawdziwe SKARBY !!:) Świetny facet !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na swoje 22cm to Daryl jest niezwykły! Zdjęcia są rewelacyjne i naprawdę wygląda jak prawdziwy facet!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna figurka. Podoba mi się sesja, można poczuć się jak na planie filmowym. :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałyby się jakieś zombie do ustrzelenia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty