Dzień Miniaturek

Dziś Dzień Miniaturek! Uwielbiam je oglądać w Internecie i na Waszych blogach. Mówię szczególnie o tych, które sami robicie. Zachwycam się tymi małymi cudeńkami i lubię podpatrywać jak są robione. Sama nie mam szczególnego talentu w tym temacie. Przygotowując się do tego postu zdałam sobie sprawę, że mam bardzo mało miniaturek zrobionych przez siebie. Muszę to koniecznie zmienić (nie do końca z własnej woli muszę, bo to moje lalki marudzą, że inne lalki mają tyle fajnych rzeczy, a one nie :P). Tymczasem pokażę kilka maleństw, które sama kiedyś popełniłam. Proszę o wyrozumiałość. :P
 Pączki
 Lekarstwa
 Księga
 Zeszyt
 Mapa i kompas
 Farba i pędzel
 Obrazek w ramce
 Policyjna odznaka
Bukiet ślubny

Komentarze

  1. ... a i tak Twoje gadżety są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto! nie znałam Cię od tej strony!
    Twoje miniaturki są naprawdę fajne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. I Ty mówisz,że nie masz talentu! Cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne małe arcydzieła.
    Wyglądają jak z fabryki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miniatury! Moi faworyci to farba i pączusie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne gadżety. W pierwszej chwili myślałam, że jesteś chora i pokazujesz jakie Ty tabletki bierzesz ;):):) Czyli wyszły Ci bardzo realistycznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty