Wspominanie

Urodziny są często powodem do refleksji i wracania pamięcią do starych dobrych czasów. Zwłaszcza do dzieciństwa, kiedy większość rzeczy była prosta, a urodziny kojarzyły się nieodłącznie z ciastem, rozdawaniem cukierków w szkole, nalotem rodziny i oczywiście prezentami. :) Moje urodziny zbliżają się wielkimi krokami i dlatego mnie również skłoniło to do wspomnień. Przeglądając albumy ze zdjęciami udało mi się znaleźć fotografie, na których jestem z kilkoma moimi lalkami. Niestety zdjęcia są tylko trzy. Na dodatek lalki na nich nie są bardzo widoczne, bo aparaty w tamtych czasach nie robiły takich fotek jak dziś. Żałuję, że kiedyś nie przyszło mi do głowy, żeby zrobić sobie zdjęcie ze wszystkimi moimi lalkami z dzieciństwa. 
Tutaj kąpałam prawdopodobnie małego klonika. Na ręczniku natomiast leży moja Chanel czyli Beach Blast Barbie i Pamela.
A tu również jest moja Beach Blast. Na pontonie leży też Ken i kilka innych laleczek, ale niestety ich nie rozpoznaję.
I po raz trzeci Chanel i ja. Lala miała nawet swoje futro, żeby jej nie było zimno podczas mroźnej zimy. :)

Szkoda, że to wszystkie zdjęcia z lalkami jakie udało mi się znaleźć.

Komentarze

  1. Fajne foty. ^^ No, szkoda, że nie ma ich więcej. I że lale nie są bardziej widoczne, ale cóż. Zawsze teraz możesz sobie zrobić zdjęcie ze wszystkimi swoimi lalami. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ho ho! to miałaś śliczne lalki, a nawet Kena! =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tak sięgnąć pamięcią do szczęśliwych, beztroskich chwil...ech rozmarzyłem się...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, pamiątkowe zdjęcia. Masz rację, kiedyś jakoś było inaczej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin. Co prawda to dopiero jutro, ale urodzinowe lalki już niecierpliwie czekają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To bardzo piękne chwile:)
    Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin - wymarzonych lalek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To i tak masz trzy razy więcej zdjęć z lalkami niż ja :) Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, radości i czasu na hobby :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy jakby wiedział, toby je zawczasu fotografował - taki nasz zbieracki ból, niestety...
    Najlepszego! A w prezencie urodzinowym pewnie dostaniesz lalkę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. To tylko trzy zdjęcia, ale wpis pełen treści. To bardzo cenne wspomnienia i wspaniale, że zachowały się i na fotografiach!
    A teraz: STO LAT, STO LAT! Niech żyje, żyje nam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w dzieciństwie nie miałam własnych zabawek - więc jak odwiedziłam ciocię i ujrzałam kilka lal - poprosiłam o fotkę - dziś spoglądam na tę scenę z rozrzewnieniem...
    lale kupowano mi może 3-4 lata, potem stwierdzono, że jestem już dużą dziewczynką i na 13-14 urodziny mogłam sobie wybrać ostatnią lalę - murzynka bobas dłuuugo mi towarzyszył - dopiero ślubny niunię przegonił na cztery wiatry...
    dziś nie pytam o pozwolenie - lale po prostu kupuję i już!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty