Siostry bliźniaczki

Laleczki, które są bohaterkami dzisiejszego posta to oczywiście tylko umownie siostry bliźniaczki, gdyż obydwie to Gabrielle z High School Musical. Obie są prawdopodobnie z 2007 roku z drugiej części filmu. Wygrzebała je moja mam w SH. Dziewczyny różnią się trochę kolorem makijażu. 
Pierwsza z nich nie miała już swoich oryginalnych ubranek. Szczerze mówiąc mam nawet problem ze zidentyfikowaniem w Internecie w jakich była. Była w dobrym stanie, wymagała jedynie umycia i uszycia jakiegoś ciuszka. Dostała w końcu niebieską sukienkę. 
Druga miała swoje ciuszki. Brakuje jej tylko sweterka, spinki do włosów i oczywiście butów. Również była w dobrym stanie i wystarczyło ją tylko umyć. Ciuszki musiałam wyprać i naprawić, ale też nie było z tym zbyt wiele problemów. Laleczka ma niestety trochę obluzowaną głowę. 
Obie panny są płaskostope i mają bardzo małe stópki. To niestety sprawia, że mam problem z dopasowaniem im butów. Chyba będę musiała poczekać aż coś się trafi gdzieś. Są też niższe od Barbie. 
Laleczki są bardzo urocze choć nie podobne do filmowej Gabrielli.

Komentarze

  1. Bardzo sympatycznie wyglądające lalki :))
    Choć obie przedstawiają jedną postać, to za sprawą makijażu wyglądają inaczej, wolę tę z łososiową szminka ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też zdecydowanie bardziej przypadła do gustu ta z łososiowym makijażem. Ma jakąś taką delikatniejszą twarzyczkę. :P

      Usuń
  2. ależ Ci zazdroszczę! te laleczki sa na mojej wishliscie ze wzgledu na podobienstwo do skipper-wysokosc i to ze sa nastolatkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie żałuję, że nie posiadam żadnej Skipper. Nawet nie wiedziałam, że są podobnej wielkości. :P

      Usuń
  3. Z replikami ludzi w tej skali bywa problem- aczkolwiek te laleczki są bardzo ładne. Trafiasz na bardzo ciekawe egzemplarze. No i oczywiście masz cudowną mamę, która wspiera Cię w Twoich pasjach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Mamę faktycznie mam kochaną. :P Dziękuję!

      Usuń
  4. Uroczo wyglądają i widać, że lubią łazić po drzewach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty